среда, 12 июня 2013 г.

Відкритий урок з предмету «Основи комп’ютерної графіки» на тему: «Тривимірне моделювання в програмі Компас-графік»


Тема уроку:  Тривимірне моделювання в програмі КОМПАС-ГРАФІК.
Тип уроку: Інтерактивний урок узагальнення та систематизації знань, вмінь та навичок.

Мета уроку:

узагальнити знання з теми «Тривимірне моделювання в програмі КОМПАС-ГРАФІК»;
навчити учнів застосовувати знання в нестандартних ситуаціях на творчому рівні;
стимулювати учнів до самостійної оцінки своїх знань, дати критерії об’єктивного оцінювання;
виховна: виховувати культуру праці з ПК,  повагу до обраної професії;
розвиваюча:  розвивати просторову уяву учнів, естетичний та художній смаки, вміння та навички роботи з комп’ютером.



Комплексно-методичне забезпечення уроку: опорні конспекти, навчальні елементи, креслення деталей, наочні моделі деталей і різних виробів
Технічне забезпечення: ПК, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, ППЗ Компас-Графік

Хід уроку:
  1. Організаційний момент.
-          привітання;
-          формулювання мети та завдання на урок;
-          Інструктаж з техніки безпеки!

  1. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогоднішнім уроком ми завершуємо вивчення теми «Тривимірне моделювання в програмі КОМПАС-ГРАФІК». Девізом уроку я вирішила обрати наступні слова китайської мудрості:
 «Скажи мені, і я забуду. Покажи мені, і я запам'ятаю. Дай можливість діяти самому, і я навчуся.»
Я вам розказала про можливості програми Компас, показала порядок створення креслень та деталей, ви все запам’ятали, і на сьогоднішньому уроці я вам даю можливість діяти самостійно.

  1. Інтерактивні вправи. (Із використанням мультимедійного проектора та інтерактивної дошки)
Ряд учнів готували проекти в малих групах і сьогодні мають можливість показати презентації та продемонструвати з допомогою інтерактивної дошки основні операції в програмі Компас-Графік.

Ряд учнів за комп’ютерами мають творче нестандартне практичне завдання. Ви повинні змоделювати в програмі Компас деталь по трьох проекціях: вигляд спереду, вигляд зверху та вигляд збоку. Після виконання свого завдання ви підходите до столу, знаходите прототип моделі серед розставлених деталей та вписуєте своє прізвище у рейтинговий листок. Вашим консультантом в творчій частині буде Шуманська Юля – мій помічник. Якщо виникатимуть якісь питання, ви піднімайте руку і вона обов’язково підійде. Юля періодично буде споглядати навкруги.
Отож, практики, ви об’єм роботи отримали, можете приступати.

А для інших, як підсумок роботи над темою – тестові завдання і заповнення кросворда, які ви опрацьовуєте впродовж усього уроку.
Проекти, які готували учні в малих групах нагадають вам ще раз основні операції в програмі Компас-Графік.

Котнюк Діана та Страдомський Володимир готували операцію видавлювання.
Корсюк Софія та Дідух Віктор готували операцію обертання.
Цимбалюк Ілля та Булюкіна Анастасія готували кінематичну операцію.
Данилюк Марина та Гринчук Максим готували операцію по площинах.

А зараз Гринчук Максим продемонструє нам зборку деталей в програмі Компас-Графік.

  1. Підведення підсумків уроку та виставлення оцінок.
Ми вивчили прості операції для моделювання, розглянули команди редагування, розглянули складні моделі. Для оцінювання я врахувала наступні критерії:
-          Повнота викладу матеріалу
-          Узгодженість і взаємодія в парі
-          Технічний та естетичний рівень презентації (Займалися тривимірним моделюванням, але створення презентацій – це також частина вашої професії)
Тож, оцінювання роботи малих груп наступні:
Оцінювання практиків по рейтинговому листку.
Всі теоретики групи отримають свої оцінки за роботу на наступному уроці.

Вирушаючи у дорогу, ми беремо з собою необхідні речі. Закінчуючи урок, можна також зібрати «рюкзак», щоб узяти в дорогу знання, вміння, способи діяльності, рецепти досягнення успіху, настрій тощо.
У кожного з вас на столі є кольорові картки: синя, червона та жовта. Жовтий – факти про знання та вміння; червоний -  настрій, емоції; синій – важливість уроку. Виберіть одну картку та висловіть свою думку про урок.
Результати вибірково зачитуються
Знання та вміння: Я знаю…. Я вмію.. Я досяг успіху, тому що…
Важливість уроку: Урок важливий, тому що… Я буду використовувати набуті знання… Я досяг успіху, тому що…
Настрій, емоції: Мені сподобалося… Мій настрій… Я досягнув успіху, тому що…

  1. Домашнє завдання.
Оскільки в училищі оголошено конкурс на кращий проект «Оформлення стелі для комп’ютерного кабінету гіпсокартонними конструкціями», пропоную вам – операторам –  виконати свій власний проект в Компасі і запропонувати його до розгляду. Нехай кожен продемонструє власне творче бачення для стелі. Як зразок, можна запропонувати проект, зроблений в Компасі однієї з стель училища.

Комментариев нет:

Отправить комментарий